sobota, 3 grudnia 2011


W tym roku zaskoczyłam samą siebie i zaczęłam "produkcję" świątecznych kartek dość wcześnie. Dość wcześnie jak na mnie, bo zazwyczaj najlepiej mi się pracuje "z nożem na gardle" czyli jakiś tydzień przed ostatecznym i nieodwołalnym terminem wysyłki kartek:)

Obrazki pochodzą z The Graphics Fairy, papiery to najczęściej urocze Przytulne Święta Karoli Witczak i Herbatka dla dwojga z Galerii Papieru. Brzegi kartek "pomaziane" kolorowymi tuszami. Przepiękne rozetkowe kwiaty od Kolorowego Ptaka (wielkie dzięki raz jeszcze:) Największą frajdę miałam przy postarzaniu obrazków - to naprawdę wciąga:)


















Dziękuję że jesteście, zaglądacie i zostawiacie tyle ciepłych słów:)
Życzę udanej niedzieli i całego, twórczego tygodnia.

Monika 

Pin It Now!

10 komentarzy:

  1. Ja mam problem z wymyśleniem jednej kartki a tu tyle pięknych pomysłów! :) Śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu tyle naraz! Piękne!!! Powiększa się Twoja twórcza sfera:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo kolorowe i bardzo mi się podobają:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. niezwykle nastrojowe, bardzo piekny klimat wszystkich kartek. jak ja uwielbiam te wiktorianskie klimaty !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, radosne, optymistyczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne są i niesamowicie bogate w kolory, bardzo pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie są niesamowite! normalnie napatrzeć się nie mogę takie śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne! cudownie kolorowe i niesamowicie klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi rowniez sie podobaja, sliczne sa, pelene radosnych kolorow, ostatnia mi sie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful creations. I am now following your blog and would love for you to come visit me at http://juliesopenwindow.blogspot.com/ and to come play with us at The Play Date Cafe http://theplaydatecafe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Z góry bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój wpis:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...