wtorek, 13 marca 2012

Serduszka i zaległości:)

Nadal w temacie nadchodzącej wiosny. Tym razem haftowane serduszka w kolorach, które ostatnio za mną "chodzą". Są cukierkowe, bardzo optymistyczne i radosne, co niezmiernie pasuje mi do wiosennego klimatu:)
Serduszka zawisły na gałązkach, które zakupione zostały przed świętami Bożego Narodzenia - nie spodziewałam się, że staną się takie uniwersalne - jeszcze tylko dokleić listki z papieru i na Wielkanoc jak znalazł:)







Chciałam się pochwalić wymianką, jaką poczyniłyśmy z Natalią. Do niej poleciał breloczek, a ja otrzymałam ten przepiękny notesik, zawieszkę i wisorek. Bardzo Ci dziękuję - sprawiłaś mi wiele radości, a notesik już jest sukcesywnie zapełniany:)



Od Karotki z bloga Karotkowe  otrzymałam wyróżnienie:


Jest mi ogromnie miło - czuję się zaszczycona:) Teraz powinnam wytypować do wyróżnienia pięć ulubionych blogów z liczbą obserwatorów poniżej 200. Ale wybór jest niemożliwy z powodów oczywistych: nie potrafię się ograniczyć tylko do pięciu:)
A na zakończenie znów wiosna - na razie tylko na parapecie:)



Dziękuję, że tu zaglądacie i zostawiacie po sobie ślad w postaci przemiłych komentarzy:)

Trzymajcie się ciepło:)

M.
Pin It Now!

19 komentarzy:

  1. Ale się zazieleniło u Ciebie przepięknymi, niepowtarzalnymi serduszkami!!! Gałązki - rewelacja!
    Coś jest na rzeczy, bo mnie też ostatnio zielony przyciąga:)

    No i gratuluje cudownych prezentów i wyróżnienia:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne serduszka! Będą piękną ozdobą wielkanocnego stołu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooo, te zielone serduszka bardzo ładne i wiosenne :)
    Fajna wymiana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zawieszki! Podziwiam Cię za precyzję, jesteś niezwykle utalentowana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I LOVE your blog so MUCH, Monika! Those hearts with the green fabric are so BEAUTIFUL and i LOVE that notebook and wall hanging! Who is that a photo of? So PRETTY!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale prześliczne! doskonale się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka piekna wiosna :)
    Serduszka sa wspaniale!
    Gratuluje wyroznienia i pieknych prezentow :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie się zazieleniło! serducha są piękne! podoba mi się uniwersalność tych gałązek, pomysł z doklejeniem liści jest bardzo ciekawy ;)

    gratuluję wyróżnienia :*

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem niezmiennie zachwycona Twoimi wyszywanymi tworami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. serducha są boskie, a i wymianka bardzo się udała:)
    pozdrawiam, Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. LOVE these hearts, Monika, so PRETTY! Such nice bright colors!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne serduszka - kojarzą mi się jakoś z huculszczyzną, choć to inna kolorystyka i nieco odmienny klimat:)) Cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie te serca są nieziemskie... Zieleń z jakiejś innej planety - urocze!

    OdpowiedzUsuń
  14. serducha wyglądają jak piernikowe dzieła sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Też chcę takie gałęziaki ! Wyglądają świetnie i trzeba im tylko dekoracje wisielcze zmieniać - super! Serducha piękne.

    OdpowiedzUsuń

Z góry bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój wpis:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...